Tisdag 2 juni kommer Bengt Jonsson att spola stamledningarna med mera.
De beräknar att vattnet kommer vara avstängt mellan kl. 8 till ca kl. 16, ev. tidigare om allt går smärtfritt.

Vi vill gärna påminna om att ni spolar på utsidan när vattnet kommer tillbaka, detta för att
undvika smuts i kranarna inomhus.

/styrelsen