Vi har varit tvungna att stänga av vattnet under dagen, 28 maj. Om ni inte varit i erat hus på länge eller märker att det är luft i er vattenledning. Stäng av vattnet inne och öppna vattenkranen på utsidan och spola tills ledningen blivit luftat och eventuella smutspartiklar kommit ut med vattnet.
/styrelsen