Tidigare aviserade arbeten med att spola stamledningarna med mera under tisdagen 2 juni kommer även omfatta arbeten under onsdagen 3 juni. Vår entreprenör beräknar att vattnet kommer vara avstängt båda dagarna mellan kl. 8 till ca kl.16, ev. tidigare om allt går smärtfritt.
Vi vill gärna påminna om att ni spolar på utsidan när vattnet kommer tillbaka, detta för att undvika smuts i kranarna inomhus.
/styrelsen