idag, onsdag, gick tyvärr spolbilen plötsligt sönder och därför blev den aviserade rensningen och spolningen av övre området ej utförd. Vår förhoppning är att spolbilen snart är lagad och om vi har tur kan arbetena fortsätta under torsdagen.
/styrelsen