Meddelandet gäller endast övre området.
Använd inget vatten i Er fastighet idag då arbeten med spolning pågår och smutsigt vatten kan förekomma i ledningarna. Arbetena beräknas vara färdiga kl. 19.00 ikväll.
Vi uppmanar Er att efter kl. 19 stänga av vattnet inne och öppna vattenkranen på utsidan och spola tills ledningen blivit luftad och eventuella smutspartiklar kommit ut med vattnet.
/styrelsen